HUVIRINGID RAKVERE GÜMNAASIUMIS

 LAUAMÄNGURING

Ringis saab koolikaaslastega lõbusalt ja nutivabalt aega veeta, võimalik on leida uusi sõpru, õppida paremini koostööd tegema ja palju muud põnevat.

Lauamänge on nii lühemaid ja lihtsamaid, kui ka veidi keerulisemaid. Ring on jõukohane kõigile 1.-3. klassi õpilastele.

Toimumise aeg:

1. klassid - esmaspäeval 6. tund

Registreerimine kestab 1. oktoobrini selle lingi kaudu: https://forms.office.com/r/qMYyaTjBHZ

Kristi Reineberg

Ringi juhendaja Lisainfo: kristireineberg@rakgym.edu.ee


ROBOOTIKA- JA PROGRAMMEERIMISRING

5.oktoobrist alustab RG-s tööd robootika- ja programmeerimisring 1. klassidele.
Juhendajaks õpetaja Mare Kütt, marekutt@rakgym.edu.ee
Toimumisaeg teisipäeviti kell 8.00 - 8.40
Toimumiskoht RG Tallinna tn õppehoone klassiruum 123, hiljem töötame edasi nutiruumis

Huviringi lühitutvustus:
Huviringi alguses tutvume programmeerimise erinevate mängudega. Saame teada, missugune on programmeerimise keel ja kuidas seda lugeda ning vastavalt oma soovidele muuta.

Ringis kasutame LegoWeDo 2.0 jt robootikavahendite komplekte. Nende õppevahendite abil õpitakse tundma tänapäevast robootika valdkonda, selle tehnilisi rakendusvõimalusi ja lihtsamat programmeerimist praktiliste tööülesannete lahendamise kaudu. Ehitame roboteid, mis programmeerituna liiguvad ringi ja täidavad erinevaid ülesandeid. Roboteid saab teha juhendi järgi või algusest lõpuni täitsa ise välja mõelda ja konstrueerida.

Registreerimine 1. oktoobrini selle lingi kaudu https://forms.office.com/r/qa3Bjm05rV

LUGEMISMÄNGUDE RING 

Rakvere Gümnaasiumis alustab tegevust lugemismängude ring. Ringis mängitakse erinevaid lugemist arendavaid mänge. Eesmärk on pakkuda lastele tuge lugemisoskuse arendamiseks läbi mängulise tegevuse. Ring on jõukohane kõigile 1. klassi õpilastele.

Registreerimine kestab 1. oktoobrini selle lingi kaudu: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScdzPRBZFe3Yv_sOz-UNwUTP2tZ5rp9v-gB2xvQdL-xxwhw5A/viewform?usp=pp_url

Tea Teder

Ringi juhendaja 

Lisainfo: teateder@rakgym.edu.ee


MALERING

Kõigepealt püüame algajatega selgeks saada kõik malemängu reeglid. Nende õppimisel ja omandamisel tutvume kogu aeg malemängu põhialustega. Järgnevalt on programmis malemängu taktikalised võtted, kombinatsioonid, ülesanded, lõksud, kuningarünnakud, lihtsamad lõppmängud, strateegia elemendid

Juhendaja Raido Sune

Ring toimub neljapäeviti kell 12.00-14.30 klassis 205 

Eelnevat registreerimist ei ole.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

ISESEISEV ÕPPIMISE PÄEV KODUS, 25. VEEBRUARIL

 PUU VAATLUS:  Leia endale puu, mida vaadelda.  Vaata, kuula, nuusuta ja katsu oma puud. Täida vaatlusleht, loodusõpetuse töövihik lk 33. Vä...